
NÉHÁNY SZÓBAN MAGUNKRÓL
2020-ban alakultunk a Simply the Best jelmondattal. Mit is jelent ez a gyakorlatban? Jelmondatunkhoz híven, igyekszünk egyszerű vásárlást biztosítani az interneten, és ehhez minőségi termékeket adni. Saját internetes vásárlásaink tapasztalatai inspiráltak minket arra, hogy nyissunk a webes piacok felé, mert nagyon sok minden van, amit jobban szeretnénk csinálni. (pl. garancia gyors ügyintézése, valódi telefonos ügyfélszolgálat szakértőkkel, félrevezető reklámok mellőzése, gyors kiszállítás, ugyanaz a temék kerüljön haza mint a fotón, stb) Fő profilunk a víz gáz fűtés, barkács, kert, és informatika területek, amelyeket folyamatosan bővítünk. Anyacégünk a Tomka Kft. 1992 óta foglalkozik nemzetközi kereskedelemmel, és 100%-ban Magyar családi vállalkozás. 2020 nyarán döntöttük el, hogy nyitunk a webes piacok felé is. Fontosnak tartjuk azt, hogy egy átlag webshophoz képest bővebb tájékoztatást, több szolgáltatást adjunk vásárlóink részére. Egyik legfontosabb célunk, hogy az ügyfél mielőtt megvásárolja a terméket alaposan szemügyre vehesse azt. Ennek érdekében, egyre több termékünkhöz biztosítunk unboxing, és használat közbeni videókat. Kis és Nagyker révén rendelkezünk egy saját autó flottával így a kiszállítások rugalmasak, olyan termékeket is házhoz tudunk szállítani, amit egy átlag futárszolgálat nem. Saját márkás termékeket is forgalomba hoztunk STB márka jelzéssel, és folyamatosan bővítjük a termék kört. Ebben a folyamatban saját tapasztalataink segítettek előre, mert elkötelezettek vagyunk amellett hogy ne a márkanév, hanem a minőség legyen megfizetve. Saját márkás termékeink esetén különös figyelmet fordítunk a minőségre és a megbízhatóságra, valamint az ár/érték arányra. Saját magunk teszteljük forgalomba hozás előtt a termékcsoportokat, számtalan külső segítséggel. Gondolunk itt arra például, hogy az STB Latopokat nem csak szakértő kollégáink teszteleik, hétköznapi emberek adják rá a végső igent, akik otthon/munkahelyen élesben is tesztelték. Online boltok esetében mindig nehéz kérdés a garancia. Célunk hogy az esetleges garanciális termékeket minél gyorsabban javítsuk/cseréljük az ügyfélnek. Ennek érdekében külön osztályunk felel a garanciális ügyintézésért, ami a vezetőség aktív figyelme alatt áll! Reméljük örömükre szolgálhatunk a jövőben. Ha kérdése merülne fel keressen bizalommal.
Ügyfélszolgálat nyitvatartása
Hétfő-Péntek 08:00 - 16:00 óra között a felsorolt elérhetőségek bármelyikén
KÖZPONTI ELÉRHETŐSÉGÜNK
Telefon: +36-30/970-16-30
E-mail: info@stbshop.hu