Hogyan szállítják ki?
A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül kollégánk keresi Önt telefonon a kiszállítással kapcsolatban. Lehetőség szerint igyekszünk saját sofőrrel kiszállítani a csomagot. Ennek nagy előnye hogy a rendelésére gondosan tudunk ügyelni egészen az átadásig, ezáltal minimálisra csökkentve az esetleges szállítási sérüléseket. Az ország 90%-át lefedi szolgáltatásunk.
Ha ez nem megoldható, akkor GLS futárszolgálattal küldjük ki a csomagot, gondosan becsomagolva. A kiszállítás napján SMS-t fog kapni a GLS futár telefonos elérhetőségével. Szükség esetén felveheti a kapcsolatot a futárral és változtathat a kiszállítás időpontján, vagy tájékozódhat a csomagról. Ha a futárszolgálatnál esetleg megsérülne a csomag (törés, repedés), abban az esetben csereterméket küldünk egyeztetett időpontban. Önnek semmilyen más dolga nincs ezzel kapcsolatban (Egy fotót kérünk csupán a hibás termékről).
Kiszállítás esetén – készpénzes fizetési módnál – kérjük, ha teheti, nagyságrendileg pontos összeggel készüljön, mert előfordulhat, hogy kollégánknál elfogy a váltópénz.
Mit jelent hogy mély öblítésű?
A mély öblítésű WC csésze esetén elvégzett “dolgunk” közvetlenül a vízbe esik bele, nem pedig a régről megszokott “pihentetőre”. Előnyei többek között, hogy a kellemetlen szagok minimálisra csökkennek és könnyű a tisztántartás és nagyobb higiéniával jár a napi használat.
Mit jelent hogy lapos öblítésű?
A lapos öblítésű WC csésze esetén elvégzett “dolgunk” nem közvetlenül a vízbe esik bele, hanem a régről megszokott “pihentetőre”. Előnyei többek között, hogy ellenőrizhetjük a végterméket, (betegeknél és időséknél előnyös főleg) illetve a régről megszokott klasszikus kialakítás. Ebben a kialakításban nehezebben találkozunk a kellemetlen visszacsapó vízzel.
Kapok hozzá alkatrészt később?
Igen, minden WC szettünket úgy választottuk ki, hogy az elkövetkezendő években bárhol lehessen hozzá pótalkatrészt vásárolni országosan.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.