Hogyan szállítják ki?
A megrendelés után nem sokkal egy kollégánk felkeresi Önt telefonon, hogy egyeztessenek egy időpontot a kiszállításról. Vagy saját sofőr kollégánk szállítja ki a csomagot, ennek nagy előnye hogy a rendelésére gondosan tudunk ügyelni egészen az átadásig. Ezzel minimálisra csökkentve az esetleges szállítási sérüléseket. Az ország 90%-át lefedi szolgáltatásunk.
Ha ez nem megoldható, akkor GLS futárszolgálattal küldjük ki a csomagot gondosan becsomagolva. A kiszállítás napján SMS-t fog kapni a GLS futár telefonos elérhetőségével. Vele ha felveszi a kapcsolatot akkor könnyen változtathat a kiszállítás időpontján vagy tájékozódhat. Ha a futárszolgálatnál esetleg megsérülne a csomag (törés, repedés) abban az esetben mi küldünk csere terméket a következő elszállítási időpontban, Önnek semmilyen más dolga nincs ezzel kapcsolatban. (Egy fotót kérünk csupán a hibás termékről)
Kiszállítás esetén ha a fizetési mód készpénzes, ha teheti nagyságrendileg pontos összeggel készüljön mert előfordulhat hogy kollégánknál elfogy a váltópénz.
Mit jelent hogy lapos öblítésű?
A lapos öblítésű WC csésze esetén elvégzett „dolgunk” nem közvetlenül a vízbe esik bele, hanem a régről megszokott „pihentetőre”. Előnyei többek közt hogy ellenőrizhetjük a végterméket, (betegeknél és időséknél előnyös főleg) illetve a régről megszokott klasszikus kialakítás. Ebben a kialakításban nehezebben találkozunk a vízzel ami a csészében található.
Kapok hozzá még alkatrészt később?
Igen, minden WC szettünket úgy választottuk ki hogy az elkövetkezendő években bárhol lehessen hozzá pótalkatrészt vásárolni országosan. Geberit termékek esetében ezt a gyártó 25 évre vállalja, de a Styron Niagara és Sanica termékek esetében is már majd 10 éve dolgozunk a gyártókkal és nem merült fel soha ilyen probléma.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.